torsdag, september 24, 2009

Moonligth säsong 1 avsnitt 2-3 (tv-serie 2007)


B-serie men jag gillar handlingen. Jag älskar vampyrer. Jag förstår i och för sig varför det bara blev 1 säsong. Ganska taffligt gjord med trista effekter och kanske inte världens bästa skådisar heller men jag kommer (nog?) härda ut och se alla avsnitt. Men det är inte så att jag längtar till nästa avsnitt. Men jag gillar Alex O´Loughlin i huvudrollen som vampyren Mick St. John.



Season 1, Episode 2:
Out of the Past - imdb
Original Air Date—5 October 2007
Regi: Fred Toye
Manus: Trevor Munson, Ron Koslow, David Greenwalt
When a convicted murderer from Mick's past is released from prison, Mick must face one of his worst fears - having the truth of his immortal identity revealed to Beth.

Season 1, Episode 3:
Dr. Feelgood - imdb
Original Air Date—12 October 2007
Regi: Scott Lautanen
Manus: Trevor Munson, Ron Koslow, Gabrielle G. Stanton, Harry Werksman
A person is struck by a car as he crosses the street. A passing motorist tries to help him, but the victim was a vampire who promptly feeds on the good Samaritan. Instead of killing him, he spawns another vampire. The new vampire goes on a spree that threatens to reveal them all. Mick must stop the new vampire.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar