söndag, december 13, 2009

Star Trek (Sci-Fi 2009)


Snacka om att jag blev glatt överraskad. Sjukt jävla bra film. Jag hade dragit mig för att se den. Jag fastnade aldrig för serien och var inte ett dugg sugen på att se filmen. Men den var helt underbar. Jag älskade allt. Det som var bäst var hur man fick följa Mr Spock och hans vänner från när de var barn och unga ovetande och oskyldiga.

Handling: När romulanen Nero kommer från framtiden för att hämnas mot Federationen måste rivalerna Kirk och Spock samarbeta för att hindra honom från att ödelägga deras tillvaro.

Originaltitel: Star Trek XI - The Future Begins
Release: DVD 2009-11-04 Blu-ray 2009-11-04 Bio 2009-05-08
Regi: J.J. Abrams.
Manus: Alex Kurtzman, Roberto Orci.
Skådespelare: Karl Urban, Bruce Greenwood, Eric Bana, Zoë Saldana, Winona Ryder.



Källa: wikipedia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar