lördag, oktober 31, 2009

Because I Said So (romantik 2007)


Jag hatar verkligen komedier när de ska överdriva allt. Diane Keaton är SÅÅÅÅ överdriven med allt hon gör. De andra skådisarna är helt okej men Diane Keaton... ggaaaaahhh... jag blev galen på henne. Var närapå att jag stängde av. Men jag såg ändå till slutet, ville veta hur det skulle gå även om jag egentligen visste det redan 15 minuter in i filmen. Förutsägbar och överdriven sammanfattar filmen.

Tre systrar & en mamma
Originaltitel
: Because I Said So
Genre: Romantisk komedi
Regissör: Michael Lehrmann
Producent: Paul BrooksJessie Nelson
Manus: Karen Leigh Hopkins, Jessie Nelson
Skådespelare: Diane Keaton, Mandy Moore, Gabriel Macht, Tom Everett Scott, Lauren Graham, Piper Perabo, Stephen Collins
Originalmusik: David Kitay
År: 2007
Speltid: 102 min.
Land: USA
Språk: Engelska



Handling:
Daphne Wilder har tre underbara döttrar, Milly, Maggie och Mae varav två redan är gifta. Men lillasyster Milly verkar inte hitta rätt på kärleksstigen så mamma Daphne beslutar sig för att hjälpa till. Något som bara inte kan sluta gott...









Betyg:
Trillian 1 av 5
Aftonbladet 3 av 5
DN - 1 av 5
GP - 1 av 5
SvD - 1 av 5




Källa: wikipedia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar